Opis Zajęć
image


TRX

TRX - to system ćwiczeń wykonywanych z obciążeniem własnego ciała z użyciem specjalnych taśm. TRX pozwala w bezpieczny sposób wykonywać setki różnorodnych treningów, dzięki którym poprawimy swoja siłę, wytrzymałość, mobilność, równowagę. Dzięki temu pracujemy jednocześnie nad mięśniami globalnymi,a także tymi które są niewidoczne dla oka ludzkiego – mięśniami lokalnymi, zapobiegamy urazom oraz chronimy nasz kręgosłup.

image

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy kręgosłup - to specjalistyczny trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa, kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. Program lekcji zawiera: poprawę ruchomości kręgosłupa, wzmocnienie mięśni przykręgosłupowych, rozciąganie mięśni mających tendencje do przykurczy, oraz kształtowanie postaw przyjaznych kręgosłupowi.

image

TBC 

Total Body Conditioning – trening ogólnorozwojowy dla całego ciała: zawiera ćwiczenia wzmacniające i wysiłek aerobowy. Kompleksowy cel i rezultaty w postaci przyśpieszania procesu spalania tkanki tłuszczowej, poprawy kondycji i wytrzymałości mięśniowej. 

image

JOGA

Joga -ćwiczenia wzmacniająco rozciągające charakteryzują się głębią, koncentracją nad rozwojem wewnętrznej energii i zachowaniem zróżnicowania dynamiki ruchu. Dużą wagę przykłada się do ułożenia ciała w pozycjach, prawidłowej postawy, odpowiedniej struktury, zakorzenienia i równowagi. Prowadzenie energii odbywa się całym ciałem od stóp do dłoni, dzięki czemu wszystko zostaje w ciele poruszone. Systematyczne wykonywanie tych ćwiczeń poprawia układ oddychania, wzmocnienia mięśnia sercowego, narządów wewnętrznych, wpływają regulująco na układ nerwowy.   

 

image

SPINNING

Spinning - trening na rowerach stacjonarnych przeznaczony dla ludzi w różnym wieku i poziomie zaawansowania. Jest to wydolnościowy trening pod okiem instruktora. Unikalna pod względem spalania kalorii i kondycji fizycznej. Lubisz jazdę na rowerze - przyjdź do nas na zajęcia.

 

image

CROSS TRAINING

Cross Training jest przede wszystkim treningiem, który ma podnieść wydolność naszego organizmu. Jest to trening ogólnorozwojowy. Na Cross Training składają się dosyć proste ćwiczenia, ale wymagające dobrej sprawności fizycznej. W systemie tym często odnajdziemy elementy biegania, przysiady, pompki, podskoki, ale także ćwiczenia wzmacniające mięśnie wykonywane na leżąco, jak np. dobrze wszystkim znany rowerek.

image

FAT BURNING

Trening ukierunkowany na intensywne spalanie tkanki tłuszczowej. Oparty na wysiłku aerobowym, w który wplecione są elementy rzeźbiące mięśnie ciała.

image

ZUMBA 

Zumba- Zajęcia łączące w sobie elementy tańca i aerobiku z elementami treningu wytrzymałościowego prowadzone w rytmach specjalnie przygotowanej muzyki latynoamerykańskiej. Zumba Fitness przede wszystkim umożliwia spalanie dużej ilości kalorii przy wspaniałej zabawie. Proste kroki taneczne oraz porywająca muzyka latynoska sprawia, że każda pani z zajęć zumby wychodzi zmęczona, ale zadowolona.

Wszelkie prawa zastrzeżone - StudioRelaks